середа, 29 жовтня 2008 р.

Огляд Safari 3.0.1

Встановив на днях браузер Safari від Apple. Погрався, поколупався, вичислив для себе плюси і недоліки.


ПеревагиНедоліки
  • швидкість роботи на висоті;
  • Дуже, ДУЖЕ, гарні спливаючі вікна - я про анімаційне оформлення, я вражений;
  • налаштування застосовуються миттєво (нема "Ok/Cancel");
  • гарно підібрані шрифти;
  • дещо вища швидкодія при роботі з javascript у порівнянні з Mozilla Firefox 3.0.3;
  • відсутність улюблених плагінів Firefox;
  • неактивне вікно світлішає, тоді як на мій смак воно повинно темнішати;
  • незвично що таб закривається з лівої сторони, а не з правої;
  • іноді некоректно працює при вставці тексту в табличку в Google Documents (я маю на увазі при редагуванні текстового документу);


P.S. Мене всеодно тягне весь час на Firefox, в ньому, все-таки щось є.

Немає коментарів: