понеділок, 20 жовтня 2008 р.

Інтернет у Поштампті на Хрещатику

Нещодавно по нужді заходив покористуватися інтернетом в поштампт на Хрещатику. Якість сервісу там абсолютно нульова, особливо зважаючи на ціну. 1 хвилина інтернету - 0,192 грн. Правда це на Хрещатику, тому можна б було простити, аби не одне "але". Спочатку касирша дала мені на таксофон номерок, потім коли я зрозумів що мені не те дали - дала на інтернет (там видається номерок кабінки, а в ній - або комп або таксофон). А потім виявилося що вона не розблокувала мені комп'ютер. Це з поганого. Далі - цікаве :-). Народ не виходить із сеансів, збергіає в Internet explorer-і свої паролі, багато чого там є :-). Можна зайти і до когось в Gmail і в Mail.ru скриньки і багато ще куди. В принципі є й розумне пояснення тому факту що народ не вилогінюється: просто коли закінчується час, комп'ютер просто моментально блокується. І ніякого шансу вийти з сеансу немає :-). А, ще згадав - від кабінки мені дали ключ, то дуже хотілося піти звідти з тим ключем, цікаво що б вони робили? :-)

Немає коментарів: