середа, 15 жовтня 2008 р.

Огляд OpenOffice.org 3

Нещодавно вийшла нова, вже третя, версія OpenOffice.org. Як тільки до мене дійшла новина, я одразу ж спробував його завантажити до себе на комп'ютер, але в мене нічого не вийшло: сайт http://www.openoffice.org був недоступний. Згодом, на наступний день, сайт знову запрацював — але в ньому прибрали всю графіку і залишили лиш текстові посилання для скачування нової версії під різні ОС. Розробники написали що працюють над проблемою:

Список змін я не читав, бо сайт недоступний, тому вирішив у вільну хвилинку трохи погратися з ним сам, імітуючи звичні свої дії.

  • Редактор формул запускається швидко, працює нормально, здається його слабо міняли: додалася лише панелька маленька по його конфігуруванню (яку я просто в другій версії міг не помітити, або не використовувати):

    На вигляд такий же самий як і був. Швидкість запуску висока, здається її трішки поліпшили.

  • По замовчуванню тепер знову нормальні інтуїтивно зрозумілі значки, на відміну від версії 2.3, де по замовчуванню всі значки на панельках мені особисто були слабо зрозумілі (а особливо B I U).

  • Допомога (F1) стала трішки красивіша.

  • Швидкість роботи взагалі мені здалася приблизно такою ж.

  • Робота з картинками стала більш зручною. Важко сказати в чому це виражається конкретно — просто прибрали неясні глюки (або я просто мало ще працював з картинками) які в основному раніше проявлялися в незрозумілому “зїжджанні” текту і т.д..

  • Робота з таблицями покращилася, тепер можна створювати складні таблиці.
    Раніше для таких хитрих ячейок доводилося робити “таблицю в таблиці” або деякі роздільники в ячейках робити невид
    имими. Можливо я просто не зумів земулювати свою проблему.

  • Експорт в PDF як і раніше на висоті, порівняйте, якщо бажаєте, оригінал і як його експортовано.

  • Діаграми стали трішки красившими, мені так здалося. Взагалі, все стало більш естетично привабливішим.

  • При запуску без жодного документа — тепер пропозиція щось створити:

  • Менеджер додатків перероблено, тепер він став простий як двері, самі ж плагіни ставляться швидко й безпроблемно, ніяких проблем із сумісністю не виявилося (встановлював додатки Ukrainian Dictionary, OOoTypographica і OpenOffice.org2GoogleDocs).
Додам лише одне зауваження, що машина в мене досить потужна, тому слабувату швидкість роботи я міг просто не помітити.

Немає коментарів: