понеділок, 10 грудня 2007 р.

Work&Travel

Вчитися в універі 5 років і поїхати чистити в Аляску рибу :-)
Гарна перспективка, нічого не скажеш :-)

Одногрупник сьогодні пнув піти послухати розповіді про працевлаштування в америці. Працевлаштування тимчасове, на 6-11 тижнів (літні канікули).
Я б просто так туди б в житті не пішов :-), але на роботі було скучно - та й одногрупник каже "пішли, бо мені самому в лом", то я й погодився.

В актовому залі було штук 100 студентів, переважно дівчата. Також була представниця української сторони компанії - яка півгодини щось там розказувала-показувала :-). В неї питали - яка робота, скільки платять та скільки все це щастя коштує. Робота - в магазині, платять $10-50 в годину (чи в день? Я там не дуже добре розчув), проживання, харчування, інтернет - вираховуються із заробітної платні. Також пропонують робити на Алясці - там саме вигідно стосовно грошей. Одразу стало ясно - "рибу чистити". Витрати на поїздку - $2000-2500.

А тепер - сама фішка, вирішальний фактор мого туди походу: американці з поляком приїхали :-).
Жаль вони запізнилися - прийшлося зайвих 20 хвилин там сидіти. Поляк розказав на ламаній але прикольній російській мові хто він і звідки, потім дав слово іншим іноземцям, які коротко розповіли кожен про свою фірму.

Підбирали обличчя іноземців явно довго і кропітко :-).
Всіх я не запам'ятав, але деякі з них - рулять :-). Особливо запам'яталися двоє - чувак з величезним ірокезом і дідусь "бувалий рибак". Ще там був дядько на якогось мільйонера з фільмів схожий та якась жінка темна шкірою, схоже індіанка.

По закінченню їхніх розповідей студентів запросили заповнити і здати свої анкети (на самому початку їх роздали всім - по 2 листочки кожному). Я, звичайно, на це діло забив (хоча думка записати туди одногрупника якогось була :-) ) і пішов з одногрупником до виходу. І ТАМ НАС НЕ ХОТІЛИ ВИПУСКАТИ. Але ми відморозились - сказали що ми вже не студенти і толку від анкет ніякого (їхати можна тільки студентам).

Невипускання - зло :-)

2 коментарі:

Анонім сказав...

блин, всё как всегда, принудительно -добровольное анкетирование >:(

Это сами иностранцы не выпускали или наши долбодятлы?

Farfurkis сказав...

Наші :-)
Я думаю то чувак з тої фірми Київської :-)