четвер, 13 грудня 2007 р.

Шокований сьогоднішнім днем

Я в шоці, в нереальному шоці, від сьогоднішнього дня.
Сьогодні сталося, як мінімум, 2 дивних випадки, в один з яких ще можна було б повірити (я його навіть передбачував, скоріше він стався учора, аніж сьогодні, сьогодні - лише продовження).
Перший (той що передбачуваний) з випадків дещо приватний, тому зараз освітлювати його не буду (потім колись, як його історія закінчиться), а от інший... Інший випадок як логічно подумати і співставити усі факти - також ледь-ледь, десь там далеко трохи передбачуваний, але настільки мізерно, що вірогідність його стрімко наближається до нуля.
Довго вже мабуть мучу читачів своїм "розписним" вступом, то ж перейду до справи.

Є в мене один знайомий. Авантюрист абсолютний. Займається бізнесом, намагається щось там добитися, але в нього нічого не виходить - його не одурить тільки лінивий.
Була в нього і "своя" фірма, і "своя" лісопилка і всякого добра багато. Результат - все воно згодом виявилося ажніяк не його, в фірмі він підставна особа ("дурник" такий собі). Наступний результат - купа боргів, від всіх ховається, ніде його не видно ніде не чутно, гроші намагається позичити та ніхто не дає, дурних нема :-)
[тут пропущена купа усяких історій, чуток, фактів]
Переходжу до того, чому я шокований: виходжу я сьогодні з роботи (~17:20(!)), а він на виході центральному стоїть, мене, виявляється, чекає. Я тихо офігеваю - що він в Полтаві забув і що від мене хоче?? Слід зазначити що він не Полтавський - живе за 60 км. від Полтави. От такий от шок :-)
З рік його перед тим не бачив - а тут йому щось потрібно. От ця зустріч і виявилася дуже шокуючою.
Прочухана йому гарного за його "бізнес" потрібно.

Клинить і глючить мене після цього всього.
Пішов варити пельмені. Запалив газ. Взяв сковорідку. Пауза. Для чого???. Згадав про пельмені. Витяг зі шкафичка каструльку для варіння молока (маленька така). Пауза. Щось не так. Для чооого?! Поставив маленьку, взяв більшу. Варю пельмені.

----
Тупа замітка, так? Мені здається що тупа і нецікава :-) Вибачаюсь :-)

1 коментар:

Анонім сказав...

Ну я тебе чудово розумію :)