четвер, 27 грудня 2007 р.

Припливли :-)

Внесено правки: невірні передбачення зачеркнуті

Тарас - мій начальник на роботі (для тих хто не знає :-) ). Разом ми працюємо вже досить довго і особливих проблем не траплялося - погриземося та й помиримося. Все мирно і чесно.
Але не цього разу. Я повний негодування!
<bred>
Тарас вмішується в мій моск :-), і якщо я його захищати не буду то він перетвориться в повне гівно :-)

</bred>
Тепер по суті: вчора він мені (взагалі-то всім, але мені - найдужче) розказував з ким мені дружити, а з ким - ні 8-). Звичайно що я його послухав :-). Аякже :-), 100 разів :-). Мішатися в чужі думки негарно, тим більше - так прямо мішатися.
Він хоче посварити відділи програмістів і залізячників. Для чого? Поки-що не знаю. Є декілька варіантів:
  • розділяй і керуй;
  • особиста неприязнь;
  • бажання підняти свій авторитет.
Тепер по кожному варіанту:

"розділяй і керуй". У Тараса мало контролю над підлеглими, якщо вони ще й "обороняються групою" - то там нічого не накеруєш :-) (при його підході). Він хоче всіх пересварити, а з малими групами - вже простіше.

"особиста неприязнь". Він свариться з Максом. Звісно, це особисті Тарасові проблеми, але мішати в них інших - я категорично проти.
Ось оці особисті причини і стали причиною фігні всякої. Тарас дістав на відділ компи, а Макс захотів один із них собі. Тараз на цей предмет рознервувався і ходив злючий, позорячи і Макса, і Саню і всіх залізячників.

"бажання підняти свій авторитет". Авторитет Тараса хиткий, начальство не поважає, всі пинають, нічого толком не добивається (для мене :-)). А хочеться ж бути крутим, то й строє із себе "я тут всіх напинаю".

Я не знаю усіх причин і проблем конфлікту, але стосовно мене Тарас поступив дуже помилково - він мене образив. Цікаво, він не боїться варіанту "дружимо проти Тараса"? :-)
І не думаю я що сварки всередині колективу сприяють покращенню дисципліни.
Вчора ми з ним дещо поконфліктували, то я йому пояснив (персонально, без зайвих свідків) що я думаю про ситуацію що склалася і про його дії. Сподіваюсь він зробить висновки :-).

Редаговано: відомо стало набагато більше, потім допишу якось :-)

Дописав: версія неприязні до Макса остаточна

3 коментарі:

Olex сказав...

щось там у вас зовсім непорядок зараз

Анонім сказав...

Дістає звісно, але якщо не звертати на таку поведінку Тараса увагу, то жити можна.

Farfurkis сказав...

Наче все вчора наладилося :-)
З залізячниками помирилися абсолютно, він нас тепер точно не посварить :-)
І Тарасу я пояснив прямо все що я думаю, думаю він зробить висновки.