неділя, 2 грудня 2007 р.

Сайт реальних гопнегів

Гопнеги бухають
Знайшов сайтик реальних гопників:
http://www.bidla.net

Гарно там над ними стібаються :-)
Головне що в сайта є свій стиль - "чисто пацанський", через котрий його приємно досить переглядати (це я стосовно коментарів), а ще матеріали непогані. Видно гопники один на одного дуже схожі, на деяких фотках мені здавалося що "я цього чувака вже десь бачив" :-)
Особливо на цій фотці - чи це бува не з "маего раёна"? :-)

Поправка 2 грудня, 22:26: подивився сайт, там дійсно тусуються гопники :-)
Форум мені їхній сподобався - своїми групами користувачів: "Проверено! Четкий!", "Терпило!", "Внимание, нефор", "Баклан!", "Клоун" - це ті що запам'яталися :-)

Думка від 3 грудня, 21:04: О, ужос :-) Я вже не можу терпіти ці рожі в себе в блозі, потрібно щось робити :-)

2 коментарі:

Unknown сказав...

Таки так, їхні морди на головній таки трохи напрягають...
Та й дехто може подумати, шо фотка асоціюється з блоггером ;)

Farfurkis сказав...

О, це був би ужос, коли б хтось так подумав :-)