субота, 5 квітня 2008 р.

Укрпошта краде газети

Виписую Полтавський Вісник з лютого місяця (приблизно).
Перші 2-3 номери прийшли, а потім - ні слуху ні духу. Жодного не прийшло.
То я й стурбувався - що ж це таке відбувається, негарно :-)
Важлива примітка: в мене в поштовій скриньці відірвано дверцю, тому кожен бажаючий може звідти запросто щось поцупити.
Але ж не цупили спочатку? То я й пішов до відділення укрпошти - прояснити ситуацію, бо виникла в мене підозра що вони просто-напросто не носять мені та і все.
Прийшов я туди - кажу так і так, такі ото справи. Касирша гукнула листоношу - і та одразу зрозуміла про яку квартиру говориться - сама сказала що в мене ящика нема і що хтось краде і що я сам винен і т.д. Я натомість запитав: "А ви її носите?", мені нічого не відповіли, ситуація зайшла в тупик, то ж я розвернувся і пішов - всеодно той спір - колотіння води в ступі.
Але результат не заставив себе довго чекати :-)
Наступного вівторка газета вже була в ящику, свіжа й гарна :-)
Тож, я думаю, мої підозри цілком виправдалися - вони дійсно там крадії. Я навіть класну схему придумав - забирати собі всі "зайві" газети - і перепродавати продавцям на базарчику місцевому. Вигідно як продавцю газет (заробляє додатково) так і листоноші (аналогічно), і ризику - нуль :-)

1 коментар:

Olex сказав...

оце так-так...
ну ти молодець =)