середа, 18 березня 2009 р.

Пакетик з чашечками

Взяв стартовий пакет від MTS подвійний з бонусними чашками.
Знайшов тільки в офіційному магазині компанії.
Заходив в "Мобілочка", сказали "пакети є, а чашки скінчилися". Ага, повірив, аякже, скінчилися :-). Хоча від неофіційного магазину я іншого і не очікував.
Сам же фірмовий магазин виявився дуже приємним:
  • ввічливий не надокучливий персонал;
  • 3 каси (2 працювали, третя - не бачив чи працювала, але черг не було);
  • дали на вибір номери (з десяток пакетів);
  • пояснили тарифи і умови, внятно відповіли на всі питання.
Пакети обидва мені не потрібні - цікавий там один: з тарифом "Вільний Весна", де можна вказати 3 номери (послуга "Моя сім'я") і дзвонити на них лише платячи ~35 коп за з'єднання (з врахуванням збору в ПФ). Якраз мені 3 номери і потрібно, більш нікого нема на MTS.

Додано: му-да-ки! Завжди раніше думав що UMC/MTS гівно оператор. і думка моя підтвердилася. По-перше в цьому пакеті (Вільний Весна) можна додати тільки один улюблений номер. По-друге не можуть нормально налаштувати свою систему: автоматичний оператор заявив що з рахунку буде знято 10 грн 60 коп, хоча на рахунку-то нуль. Цікаво. після поповнення, ця сума зніметься? На стартовому пакеті написано що активація номера - безкоштовна. Хочеться вірити. По-третє - більш уважно дослідив тариф Супер МТС, здирники, яких іще пошукати:
  • якщо не поповнювати щомісяця на 25 грн, то дзвінки всередині мережі по 1 грн/хв;
  • "Для того щоб мати можливість здійснювати вихідні дзвінки за нульовим тарифом, на основному грошовому рахунку абонента повинно бути 0,58 грн та більше.";
  • при кожному поповненні (або першому на місяць?) на 25 грн буде автоматично з них відраховано 5 грн і зараховано 500 SMS всередині мережі;
  • на день можна тратити до 20 SMS по 1 коп і не більше години розмов. При перевищенні стандартний тариф;
  • переказ коштів - 1 грн за операцію.
Зате прикольні чашки :-), лого б якось поздирати, заклею може чимсь :-)

2 коментарі:

ffinder сказав...

отака вона суперхаля... пропозциція :-/

Farfurkis сказав...

Головне ціль виконана: отримати дешевий спосіб телефонувати на MTS.
Планувалося 3 номери але реально з них один і потрібен. Це коли я взнав про те що в послузі "Моя сім'я" три номери - додумав ще два.

Конешно, обидно за невиправдані сподівання. Той же самий life :) чи Київстар IMHO більш чесні і чисті в своїй тарифній політиці.