субота, 31 січня 2009 р.

Тема Макдональдсів переслідує

Аби не вагома причина, я б не повернувся до теми макдональдсів. Але стався один цікавий випадок сьогодні в метро. Їхала поряд якась дівчина, прикольна така, яскраво червоне волосся, пірсинг кругом, навушники. Перед тим як виходити - щось непомітно витягла і наклеїла на місце для реклами. Я потім придивився - на наклейці було лого макдональдса і ригаючий клоун. Прикольно :-)
Не дуже ясні мотиви. Можлио просто в прикол все це робила?
Я поки їхав обдумував різні варіанти мотивів, але для мене підходящих там не виявилося (таких заради яких я б і сам таким зайнявся):
  • випхнути ворожий Макдональдс з України, геть басурманам!
  • отруїлася там чи що?
  • працювала й не заплатили?
  • протест проти суспільства? (якийсь із його виразів)
Загалом вчинок я вважаю безцільним, але прикольним - в метро зараз якраз реклама через кризу вся зникла, то хоч буде чим розважитися :-)
Жаль не сфотографував :-)

Немає коментарів: