пʼятниця, 12 грудня 2008 р.

Закриття Infostore.org

Як просто все закрити, зберігайте гроші інформацію в себе, приватність не в ціні, ковток свободи закінчено.

От такі фрази одразу прийшли в голову коли я дізнався новину про закриття Infostore.org. Ось і довіряй потім ресурсам доступним для нашої влади. В принципі і для закордонних ресурсів ситуація аналогічна: чого коштує тільки великий китайський файрвол, то й для нашої держави така штука цілко може бути реалізована (хоча я на даний момент абсолютно в це не вірю але таку можливість допускаю - мало що там ще далі буде).

Приїхали-наїхали. Спочатку я був дещо шокований, одразу почав думати за кого буду на наступних виборах голосувати. Оооо, зачепилися мої прямі інтереси і я одразу почав просто страшенно "воняти" на цю тему. Ну, так а що ж, не мовчати ж?

P.S.: цікавлять коментарі і мунюнька голосувачка :-)

Дописано пізніше: перечитав свій допис, дібільно він якось написаний, істерично. Іще раз повторюю собі: перечитуй дописи перед публікацією :-)

3 коментарі:

Olex сказав...

а чому б і не прикрити піратський архів?

ІМХО вони мали б зробити хоч якийсь контроль легальності контенту - кнопочки "поскаржитись на нелегальний контент", модераторів і т.п.

Farfurkis сказав...

Автор пише що міліція приходила, взяла IP-адреси розповсюджувачів і попросила контент не видаляти - щоб вони мали змогу їх впіймати. А потім прийшли і конфіскували, забувши про ранішню домовленість.

Недоліки моєї інформації: однобока, по словам автора/власника infostore.

Olex сказав...

ну нехай навіть це правда, то що - винні тільки розповсюджувачі?

як там у кришнаїтів - за вбивство тварин по закону карми караються ті хто вбивав, готував м'ясо, продавав, купував і т.д.

візьми youtube для порівняння - який там відсоток нелегального контенту?

на мій погляд інфостор тупо косив бабки не думаючи ні про що

дивно лише чому цей Мась досі не в тюрмі, блоги он ще пише