вівторок, 9 грудня 2008 р.

Gimp 2.6 - я знов малюю

Gimp 2.6 has arrived!

Gimp безумовно покращав, і те зручніше і се красивіше, прям цукерочка справжня, а не програма. огляд усього зробити - значить скоріше за все просто перекласти коментарі до випуску. Напишу лише про свої враження.
  • став суттєво довше запускатися;
  • інтерфейс став приємнішим;
  • переклад на українську мову заслуговує оцінки 4+;
  • як мені здалося, у інструментів малювання стало трішки більше опцій;
  • вибір кольорів став набагато зручнішим (дуже суттєвий для мене плюс);
  • був помчений страшний баг - не працюють комбінації клавіш :-(, не знаю хто винен, я чи не я, хтозна.
  • я знов малюю :-)
Більше нічого сказати, лише висновок: рекомендую оновитися.

2 коментарі:

ffinder сказав...

а я уже давно на 2.6 :-)
Попробуй еще Inkscape. Тоже моцная штука.

Farfurkis сказав...

Та я також вже давненько - майже з дня його виходу, просто допис все ніколи було зробити - бо хотів з ілюстраціями, а їх достойно поки намалюєш... :-)