середа, 11 червня 2008 р.

Мазепа fest


- Мазепа?
- Феест!
- Мазепа?
- Фест!
- Мазепаааа!
- Феест!

Це один з основних слоганів мазепи-фесту, якй от вже як вшосте щорічно проводиться в Полтаві. Фестиваль цього року йшов аж 4 дні. На нього я потрапив лише в останній - четвертий день. Перші два дні фестиваль проходив в театрі ім. Гоголя - була народна музика і фільми. Субота та неділя - рок-дні. Хоч на рекламних афішах і було написано 16:00, насправді все почалося пізніше - близько до 17-ї години. Перші три гурти - з жінками-вокалістками. Команда з Харкова (якщо не помиляюся - "Роксолана") і дві - з Полтави ("Сестра Кері" і ще хтось, на жаль не запам'ятав). З них найбільше сподобалася "Сестра Кері", інші не дуже. Гурт, назву якого я не запам'ятав був явно молодший і менш досвідчений з усіх, але я сподіваюся вони своє не упустять :-)
Порядок виступу наступних гуртів я вже не пам'ятаю, лише враження від них лишилося.
"Роллікс" (м. Херсон) - непогано виступили, по п'ятибальній шкалі я поставив би їм 4, реп-кор (чи це я дуже модньо виразився? Мабуть потрібно просто "реп" казати) я не дуже полюбляю, але грали вони досить гарно, заслуговують, IMHO на позитивну оцінку.
"Папа Карло" (м. Харків) - руль :-), музика гарна, а особливо чудова ідеяі інсценації персонажів з "Буратіно": Мальвіна, Карабас-Барабас з пліткою, П'єр що не виконав умови контраку ну і звісно, сам Буратіно. Карабас-Барабас лупив всіх шкіряною пліткою :-)
"Фліт" (м. Івано-Франківськ)- всі радувалися цьому гурту просто шалено, кричали "Ї!-жа!-чок!!" :-). Їжачок попався слухняний і прийшов до Чураївни. Також дуже порадували пісні "Вийди моя люба" та "Планета". Наостанок Фліти зіграли пісню під назвою "Лаю" з їхнього майбутнього альбому. Вони ще й кліп до неї пообіцяли.
"Арахнофобія" (м. Полтава) - Валерій Власенко (власник чудового голосу і майстер гітари :-) ) вів себе як справжня зірка Полтави :-) одразу показав хто на стадіоні головний :-). Спочатку він заспівав пісню своїй матері "Мама, Шо?", потім заставив стадіон співати славетне "Дерево" (всі співали основний текст, а він лише приспівував "Я Дерево-о-о-о"). Жартував постійно і явно вільно себе на сцені почував. Молодець!
"Вій" (м. Київ) - виступали передостанніми, дуже класно! Були такі шедеври як "Хата скраю села" та "Вогняне коло". Дмитро Добрий-Вечір грав на народному інструменті назву якого мені, на жаль, невідома. Схоже на худеньку маленьку гітару :-)
"Тартак" - дуже злагоджено і активно виступили, добре спрацьований гурт. Мені їх музика не дуже подобається, але деякі пісні - це ті, які я запам'ятав коли ще їх слухав :-). Була давкотнеча і штовханина :-), приходилося триматися за металеву огорожу, бо там ого-го скільки народу напирало. Це також причина чому мені фінал не сильно сподобався.

Концерт був гарний: чудові гурти, якісний звук і невимушена обстановка забезпечували гарний настрій, у правому вусі потім пищало більше двох діб по фестивалю :-)

4 коментарі:

Erraen сказав...

Мне-е-е...
А коли це "Арахнофобія" херсонською групою стала?

Хоча новий склад мені зовсім не подобається. Старий (той, що був років з 10 назад) набагато кращий був...

Farfurkis сказав...

Я завжди думав що полтавська, але в них чомусь домен в Херсоні:
http://www.arahnofobia.kherson.ua/
Та й на концерті не казали що вони з Полтави, я й засумнівався :-)
Не знаю навіть якою тепер вважати.

Erraen сказав...

Ну, я не знаю звідки теперішні учасники. Старі були полтавські.

Farfurkis сказав...

Я змінив на Полтаву, історична справедливість відновлена! :-)
Якщо навіть гурт зараз і Херсонський, то всеодно вони в нас, я певний, значно популярніші :-)