вівторок, 26 лютого 2008 р.

Відкриваючи для себе технології: TeX

Перше враження: це щось геніальне!
Друге враження: воно дійсно геніальне і воно дійсно працює!


Нова-стара технологія розмітки документів - TeX. Нова - для мене, стара - для комп'ютерного світу. Почалося все з того що я час від часу на протязі тривалогочасу то там то тут чув про TeX і про його можливості: "TeX це круто", "TeX це по кайфу" і т.д. :-) аж ось прийшов час серйозно займатися дипломом і я вирішив - "потрібно остаточно вибирати основну технологію", щоб потім не стрибати як той дурний коник :-) Не скажу що я TeX вже вибрав, але за ці 3 години, що я з ним розбираюся, він заробив досить багато "плюсиків".
Я скачав софтину одну, зветься LyX, гарненький такий кросплатформенний WYSIWYG-редактор, досить непоганий.
Вміє картинки, формули, таблиці, нумерації та списки там всякі, можна вставляти TeX-розмітку (я ще не дуже шарю, тому може недоцільно використовую "пафосну" фразу "TeX-розмітка"). Вміє експортувати в .pdf та .ps. Для науковців та студентів - чудова програма, аж стало жаль що я не знав і не вчив її посинаючи десь із третього курсу :-).
Загальне відчуття, як в мене лишилося після приблизно 3-х годинного екскурсу по TeX/LaTeX: програмування книги.


Пізніше попробував в універі ту ж саму програму на Linux: все абсолютно ідентичне :-)

Немає коментарів: