понеділок, 18 лютого 2008 р.

Боулінг

Ходив в Києві в боулінг, зачотна штука :-), "шари покатав" :-), багато позитивних емоцій.

Про гру

Сама гра проста, нічого особливого, дві спроби на 10 кеглів, 10 раундів. Якщо розбити в раунді усі кеглі - то в наступному буде якийсь бонус, шари для катання мають різну масу, в деяких пальці в дірки погано влазили, в деяких дірки були дещо великуваті. Беручи шари різної маси, можна регулювати силу свого кидка: у легких шарів він більш широкий, а у важеньких - вужчає.

Як я грав

Моя думка: кидати потрібно зважено і не поспішаючи. Спочатку я кидав більш легкий шар, в потім "добивав" важчим - така тактика давала найкращі результати. Я один раз виграв і двічі зайняв друге місце (грали вп'ятьох).

Про техніку

Все комп'ютеризоване і автоматизоване, шари прикочуються назад, кеглі виставляються і рівняються. Тільки погано що система глючна і неточна - іноді подовгу "тупить", не виставляє кеглі для наступного гравця, ми навіть до персоналу зверталися пару разів за допомогою. В неточність системи проявлялася в невірному підрахунку кеглів що впали - помилки траплялися в обидві сторони, я від цього постраждав :-).

Чудова гра, усім рекомендую! :-)

Немає коментарів: