вівторок, 15 січня 2008 р.

Наслідки катання на ковзанах

Завтра в мене екзамен, а вчити нічого не можу - болить нога.
А все через що? Через каток!
Пішов я на нього вперше (в далекому дитинстві- не рахую). Думав кататися - це складно, ніфіга :-). Як виявилося - простіше простого. "Встав і поїхав".
Спочатку вивчав принцип роботи device:"Ковзани", дійшло що одночано на двох можна довго їхати лише тримаючи їх паралельно - інакше вони або з'їжжаються або роз'їжжаються. Потім спробував як на лижах - тримати носки коньків в різні боки, а п'ятки разом - і бігти. Таким чином і навчився набирати швидкість :-). Гальмував спочатку об бортики, а потім трохи навчився коньками - тримав носки разом, а п'ятки - в різні боки (також за аналогією з лижами - згадав як оті що слаломом займаються гальмують). За годину більш-менш їздити навчився :-), не супер - але й IMHO не погано.

А чому ж в мене болить нога? А тому що я натер її в цих гівняних коньках!
Взяв 42-го розміру - а вони виявилися малуваті - пальці впиралися, але головне - що нога в них рухалася - і тому я її дуже сильно стер.

Немає коментарів: