четвер, 18 червня 2009 р.

Новий український потяг метро

Нещодавно пощастило мені покататися в широко розрекламованому в новинах новому потязі метрополітену що виготовлений на Крюківському вагонобудівному заводі (м. Кременчук).
Примітка: той потяг що я на ньому їздив мав дещо інший зовнішній вигляд.

В принципі я в захваті! Новий потяг по відчуттям набагато краще за останні російські (порівнюю з моделлю Санкт-Петербургського заводу 2006 року).

Переваги
  • шумоізоляція - це саме те що, вірогідно, зроблено найкраще. В порівнянні з іншими потягами - просто небо і земля;
  • дизайн також на висоті: плавні форми, вклеєні вікна, приємні сидіння. Особливо сподобалаося оформлення стелі - вентиляційні отвори прикриті металевим листом з малюнком - просто і гарно.
  • просто і зрозуміло виконана система аварійного відкривання дверей: велика яскраво-червона кнопка (ручка?) і коротке пояснення до неї у вигляді картинки;
  • рух потягу плавний, практично без ривків (хоча тут ще є куди працювати - відчуваються переходи ступенів механічної характеристики двигуна [до речі, це моя стаття в Вікіпедії :-)]);
Недоліки
  • двері вагона рухаються повільніше, а при закриванні ще й до того ж противно пищать;
  • досить тихий динамік що оголошує станції, як на ній смак;
  • трохи дребезжить стеля - слабувато прикрутили хвальоні металеві підвісні стелі :-)

Немає коментарів: