понеділок, 23 лютого 2009 р.

Новинок більшає, знов про прогрес і Приватбанк

Останнім часом Приват24 прогресує семимильними кроками. Я нещодавно писав про прогрес українських сервісів, як все стає красивіше, логічніше і зручніше. Саме час написати ще разок :-). Так от, Приватбанк пробує захопити ринок інтернет-платежів, пропонуючи самий широкий спектр сервісів (пафосно трохи, але так і є). Я так розумію, вони намагаються створити таку систему, де буде все інтегровано і доступно: платежі, звіти по них, ведення бюджету, поповнення мобільних, переказ коштів (безліч способів), купівля товарів, тощо.

Поштовхом до написання огляду було введення послуги "Домашній бюджет", вони замахнулися на порожню частку ринку: наскільки мені відомо, жоден з банків чи компаній не пропонує аналогічної послуги.

Я спробував цей сервіс, в принципі - працює. Мало функціональний, але основна база вже є: можна "забивати" даними. А звіти і аналізи вони обіцяють згодом прикрутити.

Ще в них останнім часом тьма дивних сервісів - з нового року працює deepmemo.com, безкоштовний сервіс SMS-відповідей, може й ще які інші які я не згадав.

Ще слід згадати одне з головних досягнень минулого року - союз з Skype. Хоча я скайпом і не користуюся, але планую.

Я це пишу доволі рекламно, відчуваю себе проплаченим дописувачем :-).
Насправді просто подобається сервіс, інакше я б його або не згадував або згадував негативно.

Немає коментарів: