четвер, 15 травня 2008 р.

Огляд деяких безкоштовних антивірусів

В огляді лише ті антивіруси, якими я користувався більше місяця.

ClamAV

Антивірус позиціонується як серверний, але я його тривалий час використовував на десктопі. Гарний він своєю легкістю - не навантажує систему, багатопоточний. Недоліками є слабувата база вірусів і відсутність резидентного модуля. Але це стосувалося версії 0.92, в текучій версії 0.93 начебто з'явилося сканування файлів при доступі до них, але це потрібно перевірити. А, ледь не забув - жодних проблем з реєстрацією і оновленням баз.

Avira

Нормально знаходить віруси, при роботі завантажує систему посередньо. Не потребує особливих зусиль при реєстрації. Недоліки: показ банерів з закликом купити платну версію цього антивірусу, а також - іноді проблеми з оновленням антивірусних баз, пов'язані з низькою пропускною здатністю серверів (для платних користувачів цих проблем нема).

Avast Home Edition

Чудово знаходить віруси, мабуть найкраще з усіх наведених в огляді. При роботі швидкість середня. Не тупить, але не дуже щоб і швидкий. Інтерфейс мені не подобається своєю перевантаженістю (багато додаткових функцій, використання скінів). Звичайним користувачам буде досить складно встановити через потребу в отриманні реєстраційного коду.

Висновки

Із трьох даних антивірусів мені найбільше імпонує ClamAV - своєю легкістю і відсутністю зайвого. Крім того, я вважаю, слід звернути увагу на такі рішення як AVG (ще не пробував, але є таке бажання) і Comodo. До речі, Comodo пропонує цілий комплект безкоштовних утиліт.

Немає коментарів: